Taligsik Band - Nawong Bato


Nawong Bato Lyrics
by Taligsik Band

Katong nanguyab pa ko
Abi ko di ka mabag-o
Imong panag-way ra ba pangit
Dako pa gyud ka ug ulo

Bisan sa imong itsura
Ikaw akong gihigugma
Mituo sad ko sa imo
Nganong karon gibiyaan mo

Wa ba ka mahibalo
Tungod nimo na pasmo
Wa pud ko makatulog
Basig uromon ko

Kung mahigugma pag usab
Unta dili sama nimo
Sama nimo nga ang nawong bato

Maskin asa ka karon
Paminawa ning sonata
Basin ugaling ikaw ma igo
Unya dayun maulawan ka

Wa ba ka mahibalo
Tungod nimo na pasmo
Wa pud ko makatulog
Basig uromon ko

Kung mahigugma pag usab
Unta dili sama nimo
Sama nimo nga ang nawong bato

Wa ba ka mahibalo
Tungod nimo na pasmo
Wa pud ko makatulog
Basig uromon ko

Kung mahigugma pag usab
Unta dili sama nimo
Sama nimo nga ang nawong bato

Wa ba ka mahibalo
Tungod nimo na pasmo
Wa pud ko makatulog
Basig uromon ko

Kung mahigugma pag usab
Unta dili sama nimo
Sama nimo nga ang nawong bato

Sama nimo nga ang nawong bato
Sama nimo nga ang nawong bato

No comments:

Post a Comment