Victor Nicolas, Marc Velasco and Javier Alvarez - Si Ta Ama


Si Ta Ama Lyrics
by Victor Nicolas, Marc Velasco and Javier Alvarez

Nomas pensa el di tu tristesa
Taqui lang yo ta espera que tu ay llama
Noman lingasa contigo yo hinde deha
Bene tu na mi costao y descansa

Mi pensamiento, mi corazon
Mi alegria, mi deseo y amor
No tu tiene miedo, no nervia
Hunto yo kuntigo
Maskin cosa que pasa
Ansina el mi corazon si ta ama

Nomas pensa el maga dolor de vida
Hunto quita con ese travesa
Noman lingasa contigo yo ay ayuda
Ulvida el maga debe, ulvida

Mi pensamiento, mi corazon
Mi alegria, mi deseo y amor
No tu tiene miedo, no nervia
Hunto yo kuntigo
Maskin cosa que pasa
Ansina el mi corazon si ta ama

Oi tu con migo Oi con el mi corazon
Ta ama y ta busca el di tu nombre ta llama

Mi pensamiento, mi Corazon
Mi alegria, mi deseo y amor
No tu tiene miedo, no nervia Hunto yo kuntigo
Maskin cosa que pasa
Ansina el mi corazon (ansina el mi corazon)
Ansina el mi corazon si ta ama
Si ta ama ahhhh...

No comments:

Post a Comment